Držíte si taky svoje TEMPO? Druhý díl nového lifestyle magazínu pro běžce vysílá dnes Česká televize na kanálu Sport ve 22.20. Díky povzbudivým číslům o sledovanosti premiéry v minulém týdnu a očekávání probudivšího se jara, se dá očekávat ještě širší zásah. Na co se můžete těšit?
Pokračuje Běžecká škola Miloše Škorpila, kde se dozvíte, co je to indiánský běh, naučíte se čtyři důležité cviky pro zpevnění vnitřního svalstva tzv. korpusu a pak vám také poradí, jak vybíhat do kopců. Reportéři navštívili oblíbené běhy, rekordní Pečeckou desítku a čarokrásný Běh Drahanskou vrchovinou.
TEMPO se vás pokusí inspirovat, jak vybírat běžecké oblečení pro ještě chladné počasí. A pak také ukáže příběh Reného Kujana, který oběhl Island, aby sehnal peníze pro české vozíčkáře. Nechybí ani tradiční soutěž o zajímavé ceny.
A teď ještě k číslům o sledovanosti prvního dílu v uplynulém týdnu. Rating je 0,91%, tedy 79 000 diváků vidělo celou patnáctiminutovou stopáž. Zásah byl 105 000, tady se počítají lidi, kteří se dívali aspoň tři minuty. Na webu ČT4 si magazín pustilo dalších 6000 diváků.
Upoutávka na facebooku zaujala 13 633 lidí. „Díky za tento magazín, velmi jste mě potěšili. Běhání zdar,“ napsal jeden z hodnotitelů. „Super, pro mě snad poslední motivační prvek, který mě konečně popožene ven a hlavně doplní důležité informace,“ píše další. V bohaté diskusi se objevují další pochvaly i tipy na příspěvky. „Stručné, názorné, výstižné. Jen tak dál,“ povzbuzuje Lucie Hanzlíková.
Svůj email poskytlo dva tisíce lidí, kteří se zapojili do soutěže, přestože běžela úplně poprvé. Do dalších vydání jsou připraveny materiály o zdravotních přínosech běhu, o výživě na půlmaraton, o výběru sportesterů. K tomu reportáž ze závodů v pražské Stromovce, příběh běžce s transplantovaným srdcem Aleše Tvrdého nebo ukázka nejoblíbenější běžecké trasy profesora Jana Pirka.
„Tato čísla i pozitivní ohlasy diváků nás velice potěšily. Vynasnažíme se, abychom přinášeli i nadále co nejzajímavější běžecká témata,“ říká výkonný producent Mirek Jiřík ze společnosti CustomerManiacs, která společně s 4elements a ve spolupráci s Prague International Marathon pořad vyrábí.
TEMPO je týdeník s několika reprízami, v plánu má 16 vydání do léta, další pak po prázdninách.
Autorem reportáže je Tomáš Nohejl, sportovní novinář, běžec, triatlonista, lyžař atd., a majitel komunikační agentury. Baví ho cestovat za sportem a poznávat zajímavé lidi, prostě „být u toho“, kde se něco děje a vzniká.